David Reed Supernatural - Bobby Singer's Guide to Hunting

Inhaltsangabe zu „Supernatural - Bobby Singer's Guide to Hunting“ von David Reed

My name is Bobby Singer. In twenty-four hours I’m gonna lose my memory. So here’s everything you need to know. Monsters, demons, angels, vampires, the boogeyman under your bed: I’ve seen it, I’ve hunted it, I’ve killed it. I’m not the only hunter out here, but there aren’t as many as there used to be. Not near as many as there need to be. I’ve learned everything I can about every damned critter that walks, crawls, or flies, and I’m not gonna let that all be for nothing. I’m not going down without a fight. I’m not letting everything I’ve learned disappear. So that’s what you’re holding in your hands—everything I know. Anything that’d be useful for Sam, Dean, and the hunters that come after me. It’s a guide to hunting...it’s a guide to me. My last will and testament. Ya idjits.

Als Fan ist es mir hier wirklich vorgekommen, als hätte Boby persönlich das Buch geschrieben!

— Sardonyx

War ganz interessant ...

— Vitas

Stöbern in Fantasy

Das Lied der Krähen

"Großartig" trifft es nicht mal ansatzweise!

Frau-Aragorn

GabiR

Lord of Shadows - Die dunklen Mächte

Krissis_Buecherwelt

Rosen & Knochen

Düstere Story, aber unheimlich gefühlvoll und spannend. Eine schöne Mischung :)

HelenaRebecca