David Sedaris Naked

Inhaltsangabe zu „Naked“ von David Sedaris

Welcome to the hilarious, strange, elegiac, outrageous world of David Sedaris. In Naked, Sedaris turns the mania for memoir on its ear, mining the exceedingly rich terrain of his life, his family, and his unique worldview-a sensibility at once take-no-prisoners sharp and deeply charitable. A tart-tongued mother does dead-on imitations of her young son's nervous tics, to the great amusement of his teachers; a stint of Kerouackian wandering is undertaken (of course!) with a quadriplegic companion; a family gathers for a wedding in the face of imminent death. Through it all is Sedaris's unmistakable voice, without doubt one of the freshest in American writing.

Die Schlange von Essex

CathyCassidy

Die Insel der Freundschaft

xLifewithbooks

Die Außerirdischen

miro76

Der verbotene Liebesbrief

Unglaublich spannend bis zur letzten Seite. Lucinda Riley in Höchstform.

bekkxx

Liebe zwischen den Zeilen

Eine Liebeserklärung ans Lesen und an die Bücher!

Sarah_Knorr

Der gefährlichste Ort der Welt

Edelstella

• SuB-Abbau-Challenge 2014 - ran an die ungelesenen Bücher!

Daniliesing

• 2011
  • Rezension zu "Naked" von David Sedaris

Naked

michella propella

26. November 2010 um 17:08

had i read the blurb i would have given the book 5 stars! instead, i kept wondering why the protagonist was almost always a boy coming from a family of 7 with a sister called lisa in every other story. iti did not occur to me in the least that these chapters might be single memories, looked back upon to form a memoir. written in a very humorous, witty and sarcastic way, it is also a many-facetted (at times scizophrenic) tale of the people that populate the united states. a great read you won't be able to put down towards the end.

• Rezension zu "Naked" von David Sedaris

Naked

sabrinacremer

16. December 2007 um 12:49

Ich habe es mal angefangen, kam aber leider nicht rein... :( Werde es nochmal versuchen...