Timeless Bodies

Timeless Bodies

Inhaltsangabe zu "Timeless Bodies"

David Vance is one of the world´s most successful photographers in male erotic photography and photographer of international stars such as Dionne Warwick, Gloria Estefan, Ricky Martin, William Baldwin, Sophia Loren and many more. For the first time, David Vance presents the best photographs from his books Heavenly Bodies (2009) and Timeless (2006) in a new volume of 160 pages titled Timeless Bodies. David Vance ist weltweit einer der erfolgreichsten Fotografen für Männerakte und Starfotograf internationaler Größen wie Dionne Warwick, Gloria Estefan, Ricky Martin, Willam Baldwin, Sophia Loren uvm. Zum ersten Mal zeigt uns Meisterfotograf David Vance die besten Fotografien aus seinen beiden Büchern Heavenly Bodies (2009) und Timeless (2006) in einem neuen, 160 Seiten starken Bildband.

Sprache:Englisch
Verlag:Gmünder, Bruno