Denis Leary Why We Suck

Inhaltsangabe zu „Why We Suck“ von Denis Leary

The New York Times bestseller §One of America's most original and biting comic satirists, Denis Leary takes on all the poseurs, politicians, and pop culture icons who have sucked in public for far too long. Sparing no one, Leary zeroes in on the ridiculous wherever he finds it-his Irish Catholic upbringing, the folly of celebrity, the pressures of family life, and the great hypocrisy of politics-with the same bright, savage, and profane insight he brought to his critically acclaimed one-man shows No Cure for Cancer Lock 'n Load . §Proudly Irish-American, defiantly working class, with a reserve of compassion for the underdog and the overlooked, Leary delivers blistering diatribes that are both penetrating social commentary with no holds barred and laugh-out-loud funny. As always, Leary's impassioned comic perspective in Why We Suck is right on target. §

Bitterböser Blick auf Amerika und seine - oftmals recht bedenklichen - Denkweisen. Sarcasm at its best...

— Queenelyza

Nivawa und Saito 01

Shunya

A House Divided 2: Ein Licht im Dunkeln

Couchpirat

• SuB-Abbau-Challenge 2014 - ran an die ungelesenen Bücher!

Daniliesing

• 2011