Derek Landy Skulduggery Pleasant - The Maleficent Seven

Inhaltsangabe zu „Skulduggery Pleasant - The Maleficent Seven“ von Derek Landy

A brilliant, hilarious one-off novel in the Skulduggery Pleasant universe, from number-one-bestselling author Derek Landy. This time, the bad guys take the stage.

Nevermoor

• Gutes Buch zwischen den Büchern

Skulduggery Pleasant - The Maleficent Seven

battlemaus

04. January 2014 um 02:08

Das Buch kommt nicht ganz an die Hauptbücher heran aber gerade um mehr über die Vergangenheit von Tanith zu erfahren ist es durchaus lesenswert.