Diverse Traditionelle Chinderliedli us de ganze Wält und Versli

Inhaltsangabe zu „Chinderliedli us de ganze Wält und Versli“ von Diverse Traditionelle

Oebe s'Aelpli Mir goend id Schuel juhe Am Himmel stoht es Sternli Bim Bruenneli (Versli) Traraa, traraa Troika Banaha Waetterbricht (Versli) I guu nid hai, bis s hellelet S gaht noed immer alls am Schnuerli Fuerle und broetle (Versli) Zuesi-Liedli Wenn eine tannigi Hose het Zum Wandere (Versli) s Schwyzerlaendli isch nu chli Nach em Raege schint d Sunne Heile, heile Saege (Versli) I Like The Flowers (Quodlibet) Eia-popeia (mit Versli) Am Himmel schynt s Sterndli Am Morge dihei (Versli) Mir sind zaeme froh Gueti Fruend Un poquito cantas Ma ke tu me Das isch de Tuume (Versli) In unsrem Garten Die Voegel wollten Hochzeit halten Kookaburra Familiespaziergang (Versli) Ein Maennlein steht im Walde Bunt sind schon die Waelder Dae reist dur d Waelt (Versli) Alouette Liechtli my Chumm, mir waend brav sy Simeli, Saemeli, Samichlaus (Versli) A, a, a, de Samichlaus isch da Winteraabig (Versli) Es Liecht isch da Dae wett go schlittle ga (Versli) Ich nimm de Schlitte fuere Tiliseb

Wir zwei sind Freunde fürs Leben

CorniHolmes