Dorothee Birke Counterfactual Thinking - Counterfactual Writing

Inhaltsangabe zu „Counterfactual Thinking - Counterfactual Writing“ von Dorothee Birke

Counterfactuality is currently a hotly debated topic. While for some disciplines, such as linguistics, cognitive science, or psychology, counterfactual scenarios have been an important object of study for quite a while, counterfactual thinking has in recent years emerged as a method of study for other disciplines, most notably the social sciences. This volume provides an overview of the current definitions and uses of the concept of counterfactuality in philosophy, historiography, political sciences, psychology, linguistics, physics, and literary studies.

Manchmal ist es federleicht

JuliB

Atlas Obscura

Ein wunderschöner Bildband

Amber144

Ohne Wenn und Abfall

Ein TOP Buch von einer wahnsinnig beeindruckenden Person!

ohnekrimigehtisabellanieinsbett

Das Sizilien-Kochbuch