Dorothy Koomson The Rose Petal Beach

Inhaltsangabe zu „The Rose Petal Beach“ von Dorothy Koomson

Every love story has a dangerous twist. Tamia Challey is horrified when her husband, Scott, is accused of something terrible – but when she discovers who his accuser is, everything goes into freefall. Backed into a corner and unsure what to think, Tamia is forced to choose who she instinctively believes. But Tamia's choice has dire consequences for all concerned, especially when matters take a tragic turn. Then a stranger arrives in town to sprinkle rose petals in the sea in memory of her lost loved one. This stranger carries with her shocking truths that will change the lives of everyone she meets, and will once again force Tamia to make some devastating choices... (Quelle:'E-Buch Text/30.08.2012')

Leere Herzen

Golondrina