Dr. Klaus Volkamer Discovery of Subtle Matter

Inhaltsangabe zu „Discovery of Subtle Matter“ von Dr. Klaus Volkamer

This book describes a remarkable new discovery that arose from the use of new, highly sensitive, automated, weighing technology. As a result of extensive studies of anomalous weight changes in certain systems, both living and non-living, Dr. Volkamer has arrived at a theoretical explanation involving two previously unknown forms of invisible matter. One form of matter exhibits a positive physical sign, and is an excellent candidate to explain dark matter. The other form is characterized by a negative sign, yielding an explanation of dark energy. The detected quanta of subtle matter can “bind to” ordinary matter to influence weight in opposite directions. The two forms show other distinguishing characteristics. For example, one form appears to support life while the other has negative effects on living systems. Further studies appear to show that control of their interactions with ordinary matter may have remarkable benefits for mankind.

Adele Spitzeder

Bellis-Perennis