E. M. Forster Maurice

Inhaltsangabe zu „Maurice“ von E. M. Forster

As a product of middle-class suburbia, Maurice finds it difficult coming to terms with his homosexuality. He falls in love with Clive, but when Clive turns to women, Maurice feels betrayed. Close to despair, he meets Alex and in their ensuing love affair Maurice finds fulfillment, ultimately causing him to reject his inherited system of values. (Quelle:'Fester Einband/01.10.1992')

Das Wunder der wilden Insel

Das Buch übermittelt so viel – und ist für Groß und Klein geeignet.

Eliza1991

Die Glücksbäckerei – Die magische Zeit

Buchraettin

Ein Dings namens Schröder

danielamariaursula

Der Elefant im Wohnzimmer

Igelmanu66

Bella & Blue, Band 03

Bella und Blue haben schnell unsere Herzen erobert und wir haben mitgefiebert.

Osilla