Edi Hubschmid YOL - Bir Sürgün Hikâyesi. Kitap.

Inhaltsangabe zu „YOL - Bir Sürgün Hikâyesi. Kitap.“ von Edi Hubschmid

Bu kitap, yazar, sinema oyuncusu, rejisör ve yapımcı Yılmaz Güney’le 1980’li yıllarda Zürih Cactus Film’le iki filmin yapıldığı ortak çalışmanın hikâyesidir. Bu fotoğraflı anlatıda, Yılmaz Güney’in yaşam ve iş koşulları betimlenir.
Kitap, bu maceralı karşılaşmanın kulis arkalarına ve sürgünde çalışan bir sanatçının yaşam şartlarına bir göz atar.

Dann schlaf auch du

troegsi

Wie die Stille unter Wasser

Ein wunderbares Buch, was zum nachdenken anregt.

MrsBraineater

Die Herzen der Männer