Edi Hubschmid YOL - Riya Welatê Xerîbiyê. Pirtûk.

Inhaltsangabe zu „YOL - Riya Welatê Xerîbiyê. Pirtûk.“ von Edi Hubschmid

Ev serpêhatiya hevkariya bi lîstikvanê sînemayê, nivîskar, derhêner û fîlmçêker Yilmaz Güney re ye. Salên 1980yî di encama vê hevkariyê de wî du fîlm bi Cactus Filma Zurîhê re afirandin. Ev vegotina bi wêne behsa hoyên jiyan û xebatên Yilmaz Güney yî wan salan dike. Ev pirtûk dihêle em awirekê bavêjin paş kulîsên macareya vê pêrgîbûnê û hoyên jiyan û xebata
hunermendekî li sirgunê.

Federzauber

Highway to heaven

lapidar

Die Farbe von Milch

...gerade beendet und ziemlich mitgenommen,ein Jahreshighlight 2017...

Ayda

Mudbound – Die Tränen von Mississippi