Edward M. Forster Where Angels Fear to Tread

Inhaltsangabe zu „Where Angels Fear to Tread“ von Edward M. Forster

Even in the small Tuscan town of Monteriano, Lilia Herriton manages to be an embarrassment to her late husband's family and an outrage to their decorous Edwardian English values. After Lilia begins a relationship with a much younger Italian man - classless, uncouth and unacceptable - Philip Herriton travels to Italy to undo the damage done.

Die Ermordung des Commendatore Band 2

hannipalanni

Die Geschichte des Wassers

Kommt nicht an "Die Geschichte der Bienen" heran

vielleser18

Eine Liebe in Apulien

unterhaltsam, romantisch und auch etwas spannend

vronika22

Kraft