Edward Marston The Roaring Boy

Inhaltsangabe zu „The Roaring Boy“ von Edward Marston

After a calamitous performance and the death of one of their own, Lord Westfield's Men are more than despondent. So when Nicholas Bracewell is offered a new play, anonymously penned, his proposal seems too good to refuse. It is the story of a simple death used to conceal a greater treachery, perhaps even treason. (Quelle:'Flexibler Einband/28.10.2013')

Shimona

Federleicht - Die kreative Schreibwerkstatt

sehr kompakt für Anfänger und Fortgeschrittene geeignet

Engel1974

Die Stadt des Affengottes

Ein interessantes Thema, leider mit vielen historischen Längen…

Bücherfüllhorn-Blog