Edward R. Miller-Jones Missing persons

Inhaltsangabe zu „Missing persons“ von Edward R. Miller-Jones

Please note that the content of this book primarily consists of articles available from Wikipedia or other free sources online. A missing person is a person who has disappeared, and whose status as alive or dead cannot be made official as their location and fate is unknown. Laws related to missing individuals are often complex, since in many jurisdictions, relatives and third parties may not deal with a person's assets until their death is considered proven by law. Some reasons for a person to be missing may be due to their own decision, accident, crime, or death in a location that they cannot be found - such as at sea...

Gemüseliebe

Gluehsternchen

Reisenomadin

Das verborgene Leben der Meisen

Die Bibel für ausgemachte Meisenliebhaber. Ausführlicher geht fast nicht.

thursdaynext

Kann weg!

Herrliche Lachflashs garantiert!

Lieblingsleseplatz

Zwei Schwestern

Ein wichtiges Buch.

jamal_tuschick

Die Entschlüsselung des Alterns

Ein tolles Sachbuch - leicht verständlich, fundiert und sehr interessant.

HensLens