Edward R. Miller-Jones Missing persons

Inhaltsangabe zu „Missing persons“ von Edward R. Miller-Jones

Please note that the content of this book primarily consists of articles available from Wikipedia or other free sources online. A missing person is a person who has disappeared, and whose status as alive or dead cannot be made official as their location and fate is unknown. Laws related to missing individuals are often complex, since in many jurisdictions, relatives and third parties may not deal with a person's assets until their death is considered proven by law. Some reasons for a person to be missing may be due to their own decision, accident, crime, or death in a location that they cannot be found - such as at sea...

Kleine Hände – großer Profit

Ann-KathrinSpeckmann

Heimatlos ist nicht gleich hoffnungslos: Sehnsucht einer jungen Frau 1944/2014

Lesestoff für die junge Generation.

annegretwinterberg

Homo Deus

Hararis Buch polarisiert, regt zum Nachdenken an und lässt kaum jemanden kalt.

Bellis-Perennis

Hillbilly-Elegie

DieBuchkolumnistin

The Brain

Tallianna

Warum wir es tun, wie wir es tun

Erfrischend anders!

Gucci2104