Edward Rutherfurd Russka

Inhaltsangabe zu „Russka“ von Edward Rutherfurd

Spanning 1800 years of Russia's history, people, poltics, and culture, Edward Rurtherford, author of the phenomenally successful SARUM: THE NOVEL OF ENGLAND, tells a grand saga that is as multifaceted as Russia itself. Here is a story of a great civilization made human, played out through the lives of four families who are divided by ethnicity but united in shaping the destiny of their land. "Rutherford's RUSSKA succeeds....[He] can take his place among an elite cadre of chroniclers such as Harold Lamb, Maurice Hindus and Henri Troyat." SAN FRANCISCO CHRONICLE

Stöbern in Historische Romane

Sommer in Edenbrooke