Eileen Gallo Silver Spoon Kids

Inhaltsangabe zu „Silver Spoon Kids“ von Eileen Gallo

Provides guidance on raising financially responsible children in an age of unprecedented wealth. Co-authored by a psychotherapist who counsels people with money-related problems and a lawyer specializing in estate planning, this book tells you how to talk to kids about money, and how to teach them to handle it responsibly.

Shimona

Federleicht - Die kreative Schreibwerkstatt

sehr kompakt für Anfänger und Fortgeschrittene geeignet

Engel1974

Die Stadt des Affengottes

Ein interessantes Thema, leider mit vielen historischen Längen…

Bücherfüllhorn-Blog