Eileen Wilks Blood Magic

Inhaltsangabe zu „Blood Magic“ von Eileen Wilks

A new World of Lupi novel from "a true master of her craft" ( Eternal Night )§Lily Yu and Lupi prince Rule Turner have a bigger problem than their families not accepting their impending human/werewolf mixed marriage. A powerful ancient nemesis of Lily's grandmother has come to San Diego to turn the city into a feeding ground.

Stöbern in Fantasy

Bitterfrost

TanjaWinchester

Die Chroniken von Amber - Die neun Prinzen von Amber

Sorry- zu zäh für mich... 😕

mamamal3

Die Magie der Lüge