Elizabeth Scott Heartbeat

Inhaltsangabe zu „Heartbeat“ von Elizabeth Scott

Since her mother's sudden death, Emma has existed in a fog of grief, unable to let go, unable to move forward--because her mother is, in a way, still there. She's being kept alive on machines for the sake of the baby growing inside her.
Estranged from her stepfather and letting go of things that no longer seem important--grades, crushes, college plans--Emma has only her best friend to remind her to breathe. Until she meets a boy with a bad reputation who sparks something in her--Caleb Harrison, whose anger and loss might just match Emma's own. Feeling her own heart beat again wakes Emma from the grief that has grayed her existence. Is there hope for life after death--and maybe, for love?

Stöbern in Jugendbücher

Wintersong

Toller Schreibstil, mit der Geschichte, dem Setting und den Charakteren wurde ich allerdings leider nicht warm.

_Vanessa_

Iron Flowers / Iron Flowers – Die Rebellinnen

Ein Buch, dass mich definitiv überzeugt hat. Klare Leseempfehlung!

buechersindfreunde

Soul Mates - Ruf der Dunkelheit

Eine sehr schöne aber traurige Geschichte. Leider wird es keine Fortsetzung geben aber man kann sich ja verschiedene enden denken cold&renay

lulaby

Constellation - Gegen alle Sterne

Meiner Meinung nach keine Gute Story. War nicht spannend!

thea_lutz

Fire & Frost - Vom Eis berührt

Das Buch ist sehr gut geschrieben und mir hat es sehr gut gefallen. Bin schon auf den 2. und 3. Band gespannt.

thea_lutz

Aquila

Gefiel mir gut, insgesamt fand ich es aber etwas zu langatmig und die Handlung etwas zu einseitig.

Andariel