Elizabeth Scott Heartbeat

Inhaltsangabe zu „Heartbeat“ von Elizabeth Scott

Since her mother's sudden death, Emma has existed in a fog of grief, unable to let go, unable to move forward--because her mother is, in a way, still there. She's being kept alive on machines for the sake of the baby growing inside her. Estranged from her stepfather and letting go of things that no longer seem important--grades, crushes, college plans--Emma has only her best friend to remind her to breathe. Until she meets a boy with a bad reputation who sparks something in her--Caleb Harrison, whose anger and loss might just match Emma's own. Feeling her own heart beat again wakes Emma from the grief that has grayed her existence. Is there hope for life after death--and maybe, for love?

Stöbern in Jugendbücher

Ewig - Wenn Liebe erwacht

ConnyKathsBooks

Fangirl

Leseprinzessin1991

Die Seele meiner Schwester

zeilengefluester

PS: Ich mag dich

Wieder einmal eine wundbare Liebesgeschichte aus der Feder von Kasie West.

saras_bookwonderland

Das Reich der Sieben Höfe – Flammen und Finsternis