Elizabeth Strout Olive Kitteridge

Inhaltsangabe zu „Olive Kitteridge“ von Elizabeth Strout

Acclaimed author Elizabeth Strout gives us thirteen rich, luminous narratives centred on a singular and formidable heroine, Olive Kitteridge. (Quelle:'Flexibler Einband/19.05.2009')

Acht Berge

Erdhaftig

Das weiße Feld

Hervorragend!

Erdhaftig

Mister Franks fabelhaftes Talent für Harmonie

Eine musikalische, literarische Achtsamkeitsübung mit viel Herz! :)

mehe

• Rezension zu "Olive Kitteridge" von Elizabeth Strout

Olive Kitteridge

sumsidie

21. September 2010 um 10:01

Olive is an opinionated, strong person who has worked as a math teacher. Now she lives a quiet life in retirment with her good hearted husband. There are 13 chapters, each revolving around a person who is living close to the Kitteridges. In this way we get to know the couple from different angels. At the same time each story talks about expectations and disappointments in life and what holds relationships together or tears them apart.