Ellen Degeneres Seriously ... I'm Kidding

Inhaltsangabe zu „Seriously ... I'm Kidding“ von Ellen Degeneres

I've experienced a whole lot the last few years and I have a lot to share. So I hope that you'll take a moment to sit back, relax and enjoy the words I've put together for you in this book. I think you'll find I've left no stone unturned, no door unopened, no window unbroken, no rug unvacuumed, no ivories untickled. What I'm saying is, let us begin, shall we?

Stöbern in Comic

Orange 5

kim58x

Das inoffizielle Asterix®-&-Obelix®-Lexikon

Fernweh_nach_Zamonien

H.G. Wells. Band 1: Die Zeitmaschine

Na ja, etwas langatmig. Nach dem Film gelesen und etwas enttäuscht.

Owlet11

Unerschrocken 1

Tolle Portraits einiger außergewöhnlicher Frauen! Mich hat es inspiriert :)

Vanii

Overlord 1