An Excellent Mystery (Chronicles of Brother Cadfael, Book 11)

von Ellis Peters
An Excellent Mystery  (Chronicles of Brother Cadfael, Book 11)

Damarels avatar

Inhaltsangabe zu "An Excellent Mystery (Chronicles of Brother Cadfael, Book 11)"

[Read by Roe Kendall] In 1141, two monks arrive at the Benedictine abbey bringing news of war - and a mystery. Sensing a mysterious link between these two brothers, Brother Cadfael faces a poignant test of his discretion and his beliefs as he unravels a devastating secret.

Sprache:Englisch
Ausgabe:Audio CD
Verlag:Blackstone Audio
Erscheinungsdatum:01.08.2012

Damarels avatar
    Damarelvor einem Jahr
    Kurzmeinung: Die Schreibe ist toll wie immer, aber diesmal so vorhersehbar, dass ich nach nicht mal der Hälfte wusste, was es geschlagen hat.