Enid Blyton THE MYSTERY OF THE SECRET ROOM

Inhaltsangabe zu „THE MYSTERY OF THE SECRET ROOM“ von Enid Blyton

Fatty has discovered an amazing talent for disguise. He fools everyone with his French student act - even Mr Goon! But when Pip discovers a secret room in Milton House, the children decide to investigate.

FAYRA - Das Herz der Phönixtochter

LilithSnow

Das Sams feiert Weihnachten Jubi

leniks

Petronella Apfelmus

MartinaSuhr

Auf die Piste, fertig, los!

NickyMohini

Ich bin der Fidel!