Eric Tyson , Robert S. Griswold Mortgage Management For Dummies

Inhaltsangabe zu „Mortgage Management For Dummies“ von Eric Tyson

Quickly make sense of mortgages
Taking out a mortgage to purchase real estate is a huge decision, one that could affect your family's finances for years to come. This easy-to-follow guide explains how to secure the best and lowest-cost mortgage for your unique situation. Whether you select a 15- or 30-year mortgage, you'll get all the tips and tricks you need to pay it off faster--shortening your payment schedule and saving your hard-earned cash.
* Fine-tune your finances
* Qualify for a mortgage
* Secure the best loan
* Find your best lender
* Refinance your mortgage
* Pay down your loan quicker
* Must-knows about foreclosure
* Top mortgage no-nos

Wandern. Radeln. Paddeln.

Ein sehr inspirierendes Buch mit netten Anekdoten, das Lust auf Reisen macht.

beyond_redemption

Vom Anfang bis heute

Weltgeschichte kurz und knackig erzählt, für jung und alt geeignet.

BirPet

Der letzte Herr des Waldes

Wirklich tief beeindruckendes Buch. - Was machen wir nur mit unserem Planeten?!

WJ050

Lass uns über Style reden