Eric Tyson , Robert S. Griswold Mortgage Management For Dummies

Inhaltsangabe zu „Mortgage Management For Dummies“ von Eric Tyson

Quickly make sense of mortgages Taking out a mortgage to purchase real estate is a huge decision, one that could affect your family's finances for years to come. This easy-to-follow guide explains how to secure the best and lowest-cost mortgage for your unique situation. Whether you select a 15- or 30-year mortgage, you'll get all the tips and tricks you need to pay it off faster--shortening your payment schedule and saving your hard-earned cash. * Fine-tune your finances * Qualify for a mortgage * Secure the best loan * Find your best lender * Refinance your mortgage * Pay down your loan quicker * Must-knows about foreclosure * Top mortgage no-nos

Heimatlos ist nicht gleich hoffnungslos: Sehnsucht einer jungen Frau 1944/2014

Spring in eine Pfütze

NeySceatcher

Alles, was mein kleiner Sohn über die Welt wissen muss

miah

Das große k. u. k. Mehlspeisenbuch