Erica Jong Fear of Flying

Inhaltsangabe zu „Fear of Flying“ von Erica Jong

Compulsive daydreamer Isadora - just wants to be free and to find the perfect and guiltless sexual encounter. Pursuing this ideal across two continents, she discovers just how hard it can be to make one's dreams come true. She fears flying, yet forces herself to keep travelling. This novel is about how she achieves her freedom and loses her fear. (Quelle:'Flexibler Einband/03.01.1998')

Fuck Beauty!

eulenauge

Love your body und schließe Frieden mit dir selbst!

Öffnet die Augen, motiviert und zeigt den Weg zur Selbstliebe und -akzeptanz

HoneyIndahouse

Hoffen, dass der Schulbus nicht fährt

Dorfleben pur - Bilder und Sprüche für Landkinder. Ich hatte Spaß daran.

OmaInge

Die Entdeckung des Glücks

Glücklich zu sein ist eine Kunst!

ameliesophie

Was wichtig ist