Ernst Hunziker Unspunne

Inhaltsangabe zu „Unspunne“ von Ernst Hunziker

Ds Alphirtefescht, wo Stadt u Land söll verbinde, isch vorbereitet. D Teilnähmer u d Bsuecher chöme langsam i Feschtluune.
Nume ganz wenegi wüsse, dass die fridlechi Stimmig tüüscht. Sys d Béliers, wo - einisch meh! - Unspunne wei missbruche, für chönne politisches Kapital drus z schla? Oder stecke anderi Chreft derhinder?
Wo im Tällspielareal während ere Uffüehrig gschosse wird - u zwar nid nume mit em Täll syre Armbruscht - droht däm eigetlech fridleche Fescht sogar der Abbruch.

Der Kreidemann

Spannend bis zum Schluss

Icedragon

Immer wenn du tötest

Targa ermittelt wieder. Und diesmal muss sie ihre eigenen Grenzen kennenlernen um zu überleben! Großartig. Wichtig: Vorgängerroman lesen!

Schwamm

Das Böse in deinen Augen

Größtenteils spannend mit überraschendem Ende. Teilweise jedoch ein wenig langatmig.

Kendall

The Wife Between Us

ein buch was man gelesen haben muss

jennifer_tschichi

TICK TACK - Wie lange kannst Du lügen?

Gute Idee, Umsetzung etwas zu schwach

Paulaa