Evelyn Waugh Brideshead Revisited

Inhaltsangabe zu „Brideshead Revisited“ von Evelyn Waugh

In 1944 Captain Charles Ryder travels with a company of soldiers to Brideshead. He has been there before. Charles' mind travels back twenty years to when he was a student at Oxford, in thrall to the captivating, tragic Sebastian Flyte. This friendship leads to his involvement with Sebastian's aristocratic Catholic family - in particular Julia.

Ich habe leider die Faszination, die Brideshead und die Familie auf Charles ausüben aus dem Hörbuch nicht nachvollziehen können.

— Anja_Lev
Anja_Lev