Farameh Patrice Toys for Girls

Inhaltsangabe zu „Toys for Girls“ von Farameh Patrice

Für alle Frauen, die Luxus lieben - Einzigartige Accessoires und atemberaubender Schmuck - Die neuste Haute Couture und exklusive Einrichtungsgegenstände - Inspirationen zum Träumen "Toys for Girls" ist für all die Frauen, die Luxus und Lifestyle lieben. Einzigartige Accessoires, atemberaubender Schmuck, die neuste Haute Couture, exklusive Einrichtungsgegenstände und vieles mehr - leisten können sich diesen Luxus nur wenige, aber träumen kostet ja nichts. This highly imaginative new book shows you hundreds unique products ranging from breathtaking accessories, unique jewelry and top fashion to glamorous domestic appliances and sexy telephones, all exclusively designed for women who go for status and for whom money is no object. Toys for Girls is about the ultimate pampering that is only available to the few, but is subject of the dreams and conversations of many. This amazing book will therefore inspire a readership much broader than just those who have sufficient means to seek out and buy these prohibitively expensive toy.

Gehen, um zu bleiben

missricki