Francis Bacon Francis Bacon

Inhaltsangabe zu „Francis Bacon“ von Francis Bacon

A collection of interviews with Francis Bacon conducted shortly before his death in April 1992. In them he discusses the influences that shaped his art, and his views on a whole range of artists including Rubens, Blake, Monet, Cezanne and Picasso. (Quelle:'Flexibler Einband/01.01.1994')

Zimmer mit Pflanze

Elizzy

Inside Islam

Interessant, differenziert, ein Blitzlicht auf Muslime in Deutschland.

sunlight

9 1/2 perfekte Morde

Faszinierend und interessant werden die Lücken im Rechtssystem aufgedeckt!

catly

Adele Spitzeder