Friedrich Ach A frouhe Weihnachdn. Oddär: Inn Dannabaum-Värkaifär sei Kinsdlärnoama.

Inhaltsangabe zu „A frouhe Weihnachdn. Oddär: Inn Dannabaum-Värkaifär sei Kinsdlärnoama.“ von Friedrich Ach

FRIEDRICH ACH: A frouhe Weihnachdn. Oddär: Inn Dannabaum-Värkaifär sei Kinsdlärnoama. Gschichdla, Gedichdla und Däxdla fir di Advends- und fir di Weihnachdszeid. Lusdiches, Humorvulls, Gridisches, Curioses und a a weng Sadirisches. A Orchinoal-Frängisches-Mundoard-Weihnachds-Bouch. - Umm woss inn demm Bouch dou gäihd: Weihnachdn inn där Schdadd. A Vambyr affm Haubdmargd. Und als ganz woss Bsondärs: Där Orchinoal-Närmbärchär-Chrisdkindläsmargd-Brolooch inn Hochdeidsch und inn middlfrängischär Mundo-ard. Di Weihnachdsgschichd nachm Abosdl Jagobus, a Gschichd vo där Großmuddär und a boaar weihnachdli-che Zwaazeilär. Und a glanne Einfihrung zumm Dhema 'Wäi mä unsär Mundoard schbrichd und schreibd'. Bibliografie. Nützliche Informationen. Oder: Was Leserinnen und Leser noch interessieren könnte. - Neie und ganz bsondre Däxde und Gedichde zumm Lesn, Vurlesn, Vurdroang und Zouhorng. A ganzärgoar außärgwöhn-lichs Mundoard-Bouch fir Kennär und alli Freindinna und alli Freind vo Närmbärch, Färdh und Frangn. A lidä-rarischär Läggärbissn. – In der Buch-Reihe: Nürnberger Edition. Fränkische Dialekt-Sprache. Nürnberger Mundart. Weihnachten. - © 1989-2010 by Friedrich Ach, Nürnberg. - © 2011 by Verlag Irmgard Dennerlein, Nürnberg (VIDN). - Buch-Erst-Auflage, Nachdrucke und Neu-Auflagen: 1. bis 7. Auflage 2011 bis 2017. - ISBN 978-3-927784-37-6
Geschichten, Texte, Gedichte und Lyrik zum Lesen, Vorlesen, Vortragen und Zuhören in Fränkische Dialekt-Sprache, Nürnberger und Fürther Mundart. - Ein Buch zum Jahres-Kreis und zu den Jahres-Zeiten, zum Fest-Kreis Advent, Weihnachten, Winter in Mundart.

Der rote Swimmingpool

spannende Geschichte

lesen-ist-leben

Die Ermordung des Commendatore Band 2

Ein Murakami wie man ihn kennt - magisch, einnehmend und zeitverschlingend. Nicht seine besten Bücher, trotzdem wärmstens zu empfehlen.

EmanuelvanWeimar

Fische

Diese Story ist total abgedreht :)

Faltine

#EGOLAND

Nachhaltig, gesellschaftskritisch, aber kein Meisterwerk

su-sun

Eine Liebe in Apulien

Unterhaltender Frauenroman, der Lust auf den Süden macht.

baronessa

Kleine Feuer überall