Friedrich Ach A schäine Weihnachdszeid. Oddär: Wenn ess 364-Dooch-Chrisdkindla kummd.

Inhaltsangabe zu „A schäine Weihnachdszeid. Oddär: Wenn ess 364-Dooch-Chrisdkindla kummd.“ von Friedrich Ach

FRIEDRICH ACH: A schäine Weihnachdszeid. Oddär: Wenn ess 364-Dooch-Chrisdkindla kummd. Gschichdla, Gedichdla und Däxdla zumm Advend und zu Weihnachdn. Lusdiches, Humorvulls, Gridisches, Curioses und a a weng Sadirisches. A Orchinoal-Frängisches-Mundoard-Weihnachds-Bouch. – Umm woss inn demm Bouch dou gäihd: Ball schoa is Weihnachdn. Di zeidweise Värmiedung vo di Eisdieln. Weihnachdliche Ärlebnisse inn där Schdadd. Där Heiliche Oamd und di Dooch dävur und dänouch. Drei Wunsch-Lisdn. Und als ganz woss Bson-därs: Di Oanschbroach vo amm Deilzeid-Rauschgoldengl. A Gschichd ibär ann Bosd-Zuschdellär. Dann nu: Wäi där Härr Jesus geboarn woarn is. Und a glanne Einfihrung zumm Dhema 'Wäi mä unsär Mundoard schbrichd und schreibd'. Bibliografie. Nützliche Informationen. Oder: Was Leserinnen und Leser noch interessieren könn-te. - Neie und ganz bsondre Däxde und Gedichde zumm Lesn, Vurlesn, Vurdroang und Zouhorng. A ganzärgoar außärgwöhnlichs Mundoard-Bouch fir Kennär und alli Freindinna und alli Freind vo Närmbärch, Färdh und Frangn. A lidärarischär Läggärbissn. - In der Buch-Reihe: Nürnberger Edition. Fränkische Dialekt-Sprache. Nürnberger Mundart. Weihnachten. - © 1989-2010 by Friedrich Ach, Nürnberg. - © 2011 by Verlag Irmgard Dennerlein, Nürnberg (VIDN). - Buch-Erst-Auflage, Nachdrucke und Neu-Auflagen: 1. bis 7. Auflage 2011 bis 2017. - ISBN 978-3-927784-38-3 Geschichten, Texte, Gedichte und Lyrik zum Lesen, Vorlesen, Vortragen und Zuhören in Fränkische Dialekt-Sprache, Nürnberger und Fürther Mundart. - Ein Buch zum Jahres-Kreis und zu den Jahres-Zeiten, zum Fest-Kreis Advent, Weihnachten, Winter in Mundart.

Und morgen das Glück

Fanti2412

Sonntags in Trondheim

Lilofee

Heimkehren

Unbedingt lesen!

bookfox2

Eine allgemeine Theorie des Vergessens

Mir fehlen die Worte - für mich ein Meisterwerk.

erinrosewell

Der Junge auf dem Berg