Friedrich Ach Iich wass, wossi wass. Oddär: Woss umm uns rumm alläs bassierd.

Inhaltsangabe zu „Iich wass, wossi wass. Oddär: Woss umm uns rumm alläs bassierd.“ von Friedrich Ach

FRIEDRICH ACH: Iich wass, wossi wass. Oddär: Woss umm uns rumm alläs bassierd. A weng woss vo Närm-bärch, vo Färdh und vo Andärswou. Lusdiches, Humorvulls, Gridisches, Curioses und a a weng Sadirisches. A Orchinoal-Frängisches-Mundoard-Gedichds-Bouch. - Umm woss inn demm Bouch dou gäihd: Färdh. A weng woss zumm Nouchdengkn. Gsund-Grangk. Umm uns rumm. Närmbärch. Und a glanne Einfihrung zumm Dhe-ma 'Wäi mä unsär Mundoard schbrichd und schreibd'. Bibliografie. Nützliche Informationen. Oder: Was Lese-rinnen und Leser noch interessieren könnte. - Neie und ganz bsondre Däxde und Gedichde zumm Lesn, Vurlesn, Vurdroang und Zouhorng. A ganzärgoar außärgwöhnlichs Mundoard-Bouch fir Kennär und alli Freindinna und alli Freind vo Närmbärch, Färdh und Frangn. A lidärarischär Läggärbissn. - In der Buch-Reihe: Nürnberger Edi-tion. Fränkische Dialekt-Sprache. Nürnberger Mundart. Gedichte. - © 1989-2010 by Friedrich Ach, Nürnberg. - © 2011 by Verlag Irmgard Dennerlein, Nürnberg (VIDN). – Buch-Erst-Auflage, Nachdrucke und Neu-Auflagen: 1. bis 7. Auflage 2011 bis 2017. - ISBN 978-3-927784-46-8 Geschichten, Texte, Gedichte und Lyrik zum Lesen, Vorlesen, Vortragen und Zuhören in Fränkische Dialekt-Sprache, Nürnberger und Fürther Mundart. – Literatur mit allgemeinen und sachbezogenen Texten zu verschie-denen Themenbereichen in Mundart.

Babydoll

Sommer unseres Lebens

Schöne Sommerlektüre

MissB_

Der Sommer der Inselschwestern

...Drei Frauen, die sich wundervoll ergänzen! Gefühlvoll & mitreißend...

Buch_Versum

Und morgen das Glück