Friedrich Ach Irchädwäi schdimmds. Oddär: Gnaugnumma moochi nedd amoal miich selbär.

Inhaltsangabe zu „Irchädwäi schdimmds. Oddär: Gnaugnumma moochi nedd amoal miich selbär.“ von Friedrich Ach

FRIEDRICH ACH:

Irchädwäi schdimmds. Oddär: Gnaugnumma moochi nedd amoal miich selbär. A weng woss vo Närmbärch, vo Färdh und vo Andärswou. Lusdiches, Humorvulls, Gridisches, Curioses und a a weng Sadirisches. A Orchinoal-Frängisches-Mundoard-Gedichds-Bouch. – Umm woss inn demm Bouch dou gäihd: Färdh. Beziehunga. Kuldur und Kunsd. Frängische Fremdschbroang. Närmbärch. Und a glanne Einfihrung zumm Dhema 'Wäi mä unsär Mundoard schbrichd und schreibd'. Bibliografie. Nützliche Informationen. Oder: Was Leserinnen und Leser noch interessieren könnte. - Neie und ganz bsondre Däxde und Gedichde zumm Lesn, Vurlesn, Vurdroang und Zouhorng. A ganzärgoar außärgwöhnlichs Mundoard-Bouch fir Kennär und alli Freindinna und alli Freind vo Närmbärch, Färdh und Frangn. A lidärarischär Läggärbissn. - In der Buch-Reihe: Nürnberger Edition. Fränki-sche Dialekt-Sprache. Nürnberger Mundart. Gedichte. - © 1989-2010 by Friedrich Ach, Nürnberg. - © 2011 by Verlag Irmgard Dennerlein, Nürnberg (VIDN). – Buch-Erst-Auflage, Nachdrucke und Neu-Auflagen: 1. bis 7. Auflage 2011 bis 2017. - ISBN 978-3-927784-47-5
Geschichten, Texte, Gedichte und Lyrik zum Lesen, Vorlesen, Vortragen und Zuhören in Fränkische Dialekt-Sprache, Nürnberger und Fürther Mundart. – Literatur mit allgemeinen und sachbezogenen Texten zu verschie-denen Themenbereichen in Mundart.

Acht Berge

Erdhaftig

Das weiße Feld

Hervorragend!

Erdhaftig

Mister Franks fabelhaftes Talent für Harmonie

Eine musikalische, literarische Achtsamkeitsübung mit viel Herz! :)

mehe

Underground Railroad