Gabi Steiner Od člověka k člověku

Inhaltsangabe zu „Od člověka k člověku“ von Gabi Steiner

Kdyby existovalo něco,
co by Vám pomohlo splnit si veškeré Vaše touhy, sny a cíle, chtěli byste se dozvědět víc?
V této knize Vám chci ukázat možnost, jak toho všeho můžete dosáhnout a pomoci Vám uvědomit si, že dosažitelné je skutečně mnohé Především věci, na které si dnes ještě ani netroufáte pomyslet!
Od prvního vydání v roce 2004 bylo prodáno přes 100.000 expemlářů knihy „Od člověka
k člověku 1“.
Jak je tento úspěch možný?
Mým vášnivým přáním je, předat své zkušenosti -ja k pozitivní tak negativní - dál a nabídnout tak mnoha lidem šanci změnit svůj život. Pokud chtějí ... vysvětluje autorka Gabi Steiner

Der letzte Herr des Waldes

Wirklich tief beeindruckendes Buch. - Was machen wir nur mit unserem Planeten?!

WJ050

Lass uns über Style reden

Nikki-Naddy

Mit anderen Augen

Wedma

Jagd auf El Chapo

Celine835

Ess-Medizin für dich

zum Schmökern und Tipps holen eine gute Quelle.

locke61

Die Diagnose

Total spannend, interessant und lustig :)

lizzie123