Gail Giles DEAD GIRLS DON'T WRITE LETTERS

Inhaltsangabe zu „DEAD GIRLS DON'T WRITE LETTERS“ von Gail Giles

Jazz Reynolds died in a house fire. But the Reynolds family welcome her with open arms. Everyone is overjoyed to have Jazz home, except Jazz's sister Sunny, who is convinced that this girl must be an imposter. She may look like her sister, know everything about her sister, but her real sister is dead - so who is this girl?

Das Hotel der verzauberten Träume - Fräulein Apfels Geheimnis

Das Geheimnis von Fräulein Apfel

Jonas1704

Viele Grüße, Deine Giraffe!

Buecherbuecher

Zuzi1989

Käferkrawall

kleeblatt2012

Der große Zahnputztag im Zoo

Die Botschaft kommt deutlich rüber, tägliches Zähneputzen ist wichtig.

sommerlese