George Eliot York Notes on George Eliot's "Mill on the Floss"

Inhaltsangabe zu „York Notes on George Eliot's "Mill on the Floss"“ von George Eliot

'York Notes Advanced' offer an accessible approach to English Literature. This series has been completely updated to meet the needs of today's A-level and undergraduate students. Written by established literature experts, York Notes Advanced introduce students to more sophisticated analysis, a range of critical perspectives and wider contexts.

Vom Anfang bis heute

Weltgeschichte kurz und knackig erzählt, für jung und alt geeignet.

BirPet

Der letzte Herr des Waldes

Wirklich tief beeindruckendes Buch. - Was machen wir nur mit unserem Planeten?!

WJ050

Lass uns über Style reden