Gesche Rabten Practical Meditation

Inhaltsangabe zu „Practical Meditation“ von Gesche Rabten

Some may wonder, as this is supposed to be a teaching on meditation, why we are mentioning such things as eating and drinking. But this can all e related to meditation.
To help yourself and others it`s necessary to develop a clear ,highly concentrative and
wholesome state of mind. A very useful and important instrument herunto is meditation.
Meditation is nevertheless most effective if is not only practised in reclusiveness or retreat
but being into everybody's normal way of daily life.
Geshe describes in this handbook (guideline)
in a very clear and comprehensible way how
you manage to integrate meditation successfull
in your everyday life.

Die Stadt des Affengottes

Ein interessantes Thema, leider mit vielen historischen Längen…

Bücherfüllhorn-Blog

Magic Kitchen