Glennis Byron York Notes Advanced: Selected Poems of Tennyson

Inhaltsangabe zu „York Notes Advanced: Selected Poems of Tennyson“ von Glennis Byron

'York Notes Advanced' offer an accessible approach to English Literature. This series has been completely updated to meet the needs of today's A-level and undergraduate students. Written by established literature experts, 'York Notes Advanced' introduce students to more sophisticated analysis, a range of critical perspectives and wider contexts.

Generation Kohl

Bambisusuu

Jagd auf El Chapo

Luthien_Tinuviel

Stehaufqueen

Durch die Stehaufqueen kann jeder seine persönlichen STEHAUF-Regeln finden!

Denise43437

Lass uns über Style reden

Dieses Buch hat absoluten Style!

Kristall86