Graham Swift Last Orders

Inhaltsangabe zu „Last Orders“ von Graham Swift

Four men once close to Jack Dodds, a London butcher, meet to carry out his peculiar last wish: to have his ashes scattered into the sea. For reasons best known to herself, Jack’s widow, Amy, declines to join them. On the surface the tale of a simple if increasingly bizarre day’s outing, Last Orders is Graham Swift’s most poignant exploration of the complexity and courage of ordinary lives.

Und Marx stand still in Darwins Garten

Katharina99

Leere Herzen

starker Anfang, nur das Ende konnte mich nicht mitreissen

vielleser18

Wie man es vermasselt

Gute Ansätze, sehr amerikanisch.

sar89

Highway to heaven

Sigrid1

Ein wilder Schwan

frauendielesen

Die Wilden - Eine französische Hochzeit

So spannend kann Politik sein.

Buecherwurm1973