Grohsebner Veronika Tried by Fire

Inhaltsangabe zu „Tried by Fire“ von Grohsebner Veronika

Half-white Native American Alan Jason grows up in the ghetto of a large city amidst drugs and gangs. At the age of fifteen he leaves the city, determined never to return.
Years later, he has found peace in his vocation as a Catholic priest. But then a young man of his parish gets into trouble. Hiding in the city where Alan has grown up, he is caught in the crossfire of two powerful drug rings. Father Alan has to find the young man in time before he gets himself killed and so is forced to embark on a journey which doesn’t only put his own life at risk, but also his vocation...

Stöbern in Jugendbücher

Cat & Cole: Die letzte Generation

Tolle Charaktere und überraschende Wendungen gestalten die Handlung abwechslungsreich, fesselnd und mitreißend.

Meine_Magische_Buchwelt

Almost a Fairy Tale - Vergessen

Spannend, magisch, fantasievoll

anke3006

Das Reich der Sieben Höfe – Flammen und Finsternis

Kaum zu glauben, diese Fortsetzung ist noch um Längen besser als der erste Teil!!!!

Leseratte2007

Iron Flowers / Iron Flowers – Die Rebellinnen

Ich fand das Buch schon gut, hatte allerdings immer wieder Längen zum Schluss wurde es richtig gut und freue mich schon auf den zweiten Band

Vandea

Das Reich der sieben Höfe - Sterne und Schwerter

Ich vermisste den sternenklaren Rückzugsort, bekam dafür aber Spannung, Spannung und nochmals Spannung

Buchpfote

Nichts ist gut. Ohne dich.

Alles ist gut, solange man dieses Buch liest!

Skyline-Of-Books