Helmut Herrmann Dictionary Geotechnical Engineering/ Wörterbuch GeoTechnik

Inhaltsangabe zu „Dictionary Geotechnical Engineering/ Wörterbuch GeoTechnik“ von Helmut Herrmann

An unparalleled reference resource, the "Dictionary Geotechnical Engineering" consists of more than 30.000 unique entries. Many of the entries are supplemented by synonyms and/or additional explanations as required and useful.  Besides terms from general geology, the dictionary lays emphasis on topics in applied geoscience. Main fields are: - mining - soil science - earthwork - exploration geology - geophysics - geomorphology - foundation engineering - hydrogeology - hydraulic engineering - cartography - geology of mineral deposits - mineralogy - oceanography - and surveying. More than 2500 new terms are included in this second edition, plus extended explanations of many terms previously translated.

Das Sizilien-Kochbuch

Hexchen123

Gemüseliebe

Gluehsternchen

Reisenomadin

Das verborgene Leben der Meisen

Die Bibel für ausgemachte Meisenliebhaber. Ausführlicher geht fast nicht.

thursdaynext

Kann weg!