Helmut Lasarcyk Vitaminojn optimume apliki

Inhaltsangabe zu „Vitaminojn optimume apliki“ von Helmut Lasarcyk

Vitaminojn optimume apliki estas libro por la praktiko. Ĝi celas precipe al homoj interesataj, kiuj ankoraŭ ne tute certas, ĉu ili fakte bezonas kromajn vitaminojn, ĉu ili estu artefaritaj aŭ naturaj kaj kiaj danĝeroj eble aper-us. La libro ofertas bazan informon pri la temo sen varbinteresiĝoj. Ĝi volas helpi trovi personan decidon por aktive konservi la propran sanon. Krom la detalaj informoj ĝi gvidas rigardon ankaŭ al la pli grandan kuntekston kaj donas impulsojn por enprofundiĝo per la fontindikoj. Traduko: Klaus Friese

Naturnahes Kochen – einfach, gut, gesund

Ganz gutes Kochbuch

Melli274

Unsere unbekannte Familie

Eine wirklich schöne Sammlung von einmaligen Tiergeschichten

DarkReader

Seitenblicke

Enttäuschend und wirr, nichts Neues, dafür höchst abenteuerliche Argumente.

Saja

Mit anderen Augen