Helmut Lasarcyk Vitaminojn optimume apliki

Inhaltsangabe zu „Vitaminojn optimume apliki“ von Helmut Lasarcyk

Vitaminojn optimume apliki estas libro por la praktiko. Ĝi celas precipe al homoj interesataj, kiuj ankoraŭ ne tute certas, ĉu ili fakte bezonas kromajn vitaminojn, ĉu ili estu artefaritaj aŭ naturaj kaj kiaj danĝeroj eble aper-us. La libro ofertas bazan informon pri la temo sen varbinteresiĝoj. Ĝi volas helpi trovi personan decidon por aktive konservi la propran sanon. Krom la detalaj informoj ĝi gvidas rigardon ankaŭ al la pli grandan kuntekston kaj donas impulsojn por enprofundiĝo per la fontindikoj.

The Brain

Tallianna

Warum wir es tun, wie wir es tun

Erfrischend anders!

Gucci2104