Henning Mankell Italian Shoes

Inhaltsangabe zu „Italian Shoes“ von Henning Mankell

Once a successful surgeon, Frederick Welin now lives in self-imposed exile on an island in the Swedish archipelago. Nearly twelve years have passed since he was disgraced for attempting to cover up a tragic mishap on the operating table. One morning in the depths of winter, he sees a hunched figure struggling towards him across the ice. (Quelle:'Flexibler Einband/01.04.2010')

Die Melodie meines Lebens

Maximevm

Die zwei Leben der Florence Grace

kirsch-mary

Kleine Stadt der großen Träume

Realistisch, gesellschaftskritisch und eine große Geschichte

MadameEve1210

Underground Railroad