Hermann Hesse Steppenwolf

Inhaltsangabe zu „Steppenwolf“ von Hermann Hesse

Alienated from society, Harry Haller is the Steppenwolf, wild, strange and shy. His despair and desire for death draw him into an enchanted, Faust-like underworld. Through a series of shadowy encounters, romantic, freakish and savage by turn, Haller begins to rediscover the lost dreams of his youth.

Stöbern in Historische Romane

Das Haus der Granatäpfel

Buecherwurm1973

Commissaire Le Floch und das Geheimnis der Weißmäntel

Sensationell, historisch faszinierend und äußerst spannend!

Sigismund

Das Geheimnis der Schneekirsche