Holger Bösch black stories - English Edition

Inhaltsangabe zu „black stories - English Edition“ von Holger Bösch

Black Stories nach vielfacher Nachfrage nun endlich auch auf Englisch: 50 Black Stories, 31 crimes, 49 dead bodies, 11 murderers, 12 suicides and a deadly meal. How could all this happen? Black Stories are tricky, morbid, sinister riddle stories. Solve the riddles! Reconstruct the particulars of each incident, piece by piece, by asking questions, guessing, or puzzling over the evidence on your own or with friends. Its a spine-chilling but fun guessing game that no party should be without and one that will no doubt soon have you under its spell.

Nevermoor

• Rezension zu "black stories - English Edition" von Holger Bösch

black stories - English Edition

Ferrante

31. July 2007 um 16:10

Das pfiffige Ratespiel auf Englisch. 50mal kommen Menschen über merkwürdige Art und Weise ums Leben oder legen Hand an sich selbst. Aber warum? Das müssen die Mitspieler mittels Ja/Nein-Fragen herausbekommen. Die Geschichten sind so unglaublich, dass Witz und Einfallsreichtum gefragt sind. Nebenbei sind die Spielkarten auch noch sehr schön gestaltet.