Iain Banks Use of Weapons

Inhaltsangabe zu „Use of Weapons“ von Iain Banks

Cheradenine is an ex-"special circumstance" agent who had been raised to eminence by a woman named Diziet. Skaffen-Amtskaw, the drone, had saved her life and it believes Cheradenine to be a burnt-out case. But not even its machine intelligence can see the horrors in his past. (Quelle:'Flexibler Einband/26.03.1992')

Die Stadt des Affengottes

Ein interessantes Thema, leider mit vielen historischen Längen…

Bücherfüllhorn-Blog

Magic Kitchen