Isa Day Twice in her Lifetime: A Regency Romance

Inhaltsangabe zu „Twice in her Lifetime: A Regency Romance“ von Isa Day

Having lost her soulmate to death, will Sophia get a second chance at true love? London, 1825. Sophia Noble is the city's only female hotelkeeper—a young widow mourning her beloved husband. Her life is disrupted when Prince Aleksey Mikhailovich Oldenburg-Romanov—Sasha to friends—makes a most scandalous appearance at her luxury hotel. He has a terrible reputation, yet Sophia sees a man worthy to be saved. When they become lovers, she soon realizes that she wishes for so much more. But can a prince and a woman in trade overcome the ghosts of their pasts and find happiness together? A heart-warming love story about second chances, redemption and how true love defies death. Length: 95,060 words Category: Regency romance

Great historical romance, intriguing setup: a prince, a widow and a hotel.

— pmg

Stöbern in Liebesromane

Winterzauber in Paris

2,5 Sterne: Leider so gar nicht meins. Klischees. Klischees. Klischees. Sonst nichts!

Kleines91

Das Leben fällt, wohin es will

Sehr schön und viel Gefühl

PiaDis

Weihnachten mit dir

Becca erzählt herrlich selbstironisch wieso sie Weihnachten nicht mag. Nach dem Monat im Comfort Food Café könnte sich dies aber ändern...

talisha

The Goal – Jetzt oder nie

Es war ein großartiger Abschluss der Off-Campus Reihe. Freue mich auf Nachschub von Elle Kennedy.

eulenmatz

Wir sehen uns beim Happy End