Jürgen Moser Rock Piano, m. Audio-CD. Tl.1

Inhaltsangabe zu „Rock Piano, m. Audio-CD. Tl.1“ von Jürgen Moser

The possibly most successful textbook for all budding ROCK keyboarders. If you have always wished to play like Elton John, Bruce Hornsby, Stevie Wonder or Alicia Keys, then this book hits the spot.§To all those who want to have fun while further developing their performance skills, 'Rock Piano' shows what it is all about.§Chord playing, rhythmic confidence and instructions for improvisation with systematic exercises and songs form the focus of this first volume.§Instrumentation:§piano or keyboard

Gehen, um zu bleiben

IvyBooknerd

Kleine Hände – großer Profit

Ann-KathrinSpeckmann

Heimatlos ist nicht gleich hoffnungslos: Sehnsucht einer jungen Frau 1944/2014

Lesestoff für die junge Generation.

annegretwinterberg

Homo Deus

Hararis Buch polarisiert, regt zum Nachdenken an und lässt kaum jemanden kalt.

Bellis-Perennis

Hillbilly-Elegie