Peter Pan

von J. M. Barrie
Cover des Buches Peter Pan (ISBN: 9780147508652)

Positiv (18):
Ronja-Melina
vor 3 Jahren

Eine wirklich schöne Ausgabe. Ein bekannter Klassiker welcher den Leser zum Träumen und Nachdenken anregt.

Kritisch (2):
HarIequin
vor 4 Jahren

Überraschend düster und negativ. War leider nicht mein Fall - hauptsächlich, weil ich Peter Pan und die anderen Kinder unsympathisch fand

Inhaltsangabe zu "Peter Pan"

Peter Pan "Peter Pan," by J.M. Barrie, is part of the "Barnes & Noble Classics"" "series, which offers quality editions at affordable prices to the student and the general reader, including new scholarship, thoughtful design, and pages of carefully crafted extras. Here are some of the remarkable features of "Barnes & Noble Classics" All editions are beautifully designed and are printed to superior specifica... Full description

Sprache:Englisch
Verlag:PENGUIN Group (USA) Inc.
Erscheinungsdatum:11.07.2013
Das aktuelle Hörbuch ist am 30.09.2004 bei Blackstone Audio Inc erschienen.