Perfect Rhythm

von Jae
Perfect Rhythm

Inhaltsangabe zu "Perfect Rhythm"

Pop star Leontyne Blake might sing about love, but she stopped believing in it a long time ago. What women want is her image, not the real her. When her father has a stroke, she flees the spotlight and returns to her tiny Missouri hometown.

In her childhood home, she meets small-town nurse Holly Drummond, who isn't impressed by Leo's fame at all. That isn't the only thing that makes Holly different from other women. She's also asexual. For her, dating is a minefield of expectations that she has decided to avoid.

Can the tentative friendship between a burned-out pop star and a woman not interested in sex develop into something more despite their diverse expectations?

Contains mature themes.

ISBN:B07BH4HWWR